ניסיון משנת 2991
הגשה מוצלחת של אלפי תלמידים לקבלת רישיון על משאית
לימוד עם חיוך, סבלנות, אמינות ומקצוענות
לימוד לרישיון 1C למשאית עד 21 טון

אילן אוסטרייכר

משכורת משתלמת, עבודה משמעותית, הרבה נוף וחבר'ה: יום בחיי נהג משאית

שיתוף:
יום בחיי נהג משאית

רבים מהתלמידים שמחפשים מורה נהיגה למשאית עושים זאת כדי להוציא רישיון נהיגה C1 שיאפשר להם למצוא עבודה כנהגי משאית. אפשר להבין זאת, מאחר וכפי שכתבתי בעבר, המשכורת של נהג משאית מתחיל היא לרוב סביב 9-10 אלף ש"ח בחודש, ותוך כשנתיים אפשר להרוויח גם משכורות של 12-14 אלף ש"ח בחודש.

איך נראה יום בעבודה של נהג משאית עם רישיון נהיגה C1, שעובד כנהג למחייתו? בשורות הבאות ננסה לצייר תמונה של יום "ממוצע". ספויילר: עובדים קשה, אבל עושים עבודה חשובה, והתגמול בהתאם!

עבודה כנהג עם רישיון נהיגה C1 למשאית עד 12 טון: יום עבודה ממוצע

לא מדברים על זה מספיק, אבל נהגי משאית הם אחד מעמודי התווך של החברה המודרנית. רק בזכותם האוכל שבסופרמרקטים טרי, המחסנים של החנויות בקניונים מלאות, וחומרי הגלם מגיעים בזמן לאתרי הבניה.

אז מצד אחד, להוציא רישיון נהיגה למשאית ולהתחיל לעבוד כנהג זו עבודה מאוד חשובה שמשפיעה לטובה על החיים של כל תושבי המדינה. עבור הנהגים, וזו כנראה אחת הנקודות היותר מאתגרות במקצוע, המשמעות היא שמתחילים את היום מוקדם. ובאמת, מעסיקים רבים מבקשים מהנהגים להגיע לעבודה בשעות מוקדמות כמו 5-6 בבוקר, או לבצע משמרות לילה. חברות אחרות יותר גמישות ומאפשרות להתחיל את יום העבודה בשעה 7 או 8.

אגב, כמורה נהיגה למשאית, אני אוהב להתחיל את היום מוקדם. כך אני מקדים את פקקי התנועה, נהנה מאוויר הבוקר, וחוזר הביתה אחר הצהרים כדי ליהנות משעות פנאי רבות. כך שבאופן אישי אין לי בעיה עם התחלה מוקדמת של יום העבודה. אם אתם אנשי בוקר כמוני, אתם לא צפויים להיתקל בקושי מיוחד בנוגע לסוגיה זו.

בכל אופן, כאשר הנהג מתחיל את יומו, הוא לרוב יבצע בדיקות שגרתיות כדי לוודא שהמשאית עד 12 טון שלו במצב תקין. לאחר מכן הוא יעלה על ההגה כדי להתחיל את המסלול. הרבה פעמים המסלול של הנהג קבוע, או אחד ממספר מסלולים קבועים שהוא חולק עם עוד נהגים. יעד העבודה משתנה בהתאם לדרישות המעסיק, אבל ברוב מוחלט של המקרים היעד יהיה חנות, אתר עבודה, מרלו"ג או מקום אחר שבו ניתן לפרוק מטען או לקחת אחד חדש. משם, הנהג ישתמש ברישיון נהיגה C1 שלו ויעלה שוב על המשאית כדי להגיע ליעדו הבא בהתאם לקו ולוח הזמנים.

מה עם הפסקות? לפי החוק בישראל, נהגים עם רישיון נהיגה למשאית שעובדים בתחום חייבים לנוח לפחות חצי שעה כל 4 שעות נהיגה. המשמעות היא שביום עבודה ממוצע בן 9 שעות, לפחות שעה תוקדש להפסקות. בקרב נהגי המשאית קיימת אחווה שאני מאוד אוהב, כך שהרבה פעמים הנהגים מתאמים את ההפסקות שלהם ונפגשים בהפסקה כדי לבלות יחד ולהחליף חוויות.

אחר הצהרים אפשר להתחיל להערך לסוף היום. הנהג יבצע את הנסיעה האחרונה שלו לאותו יום, ובהתאם להנחיות ישאיר את המשאית בחניון של העבודה, או לחילופין יקח אותה לחניון קרוב לביתו כך שיוכל להתחיל את יום המחרת מוקדם.

מורה נהיגה למשאית: כרטיס הכניסה שלך למקצוע עם אופק

השורות שקראתם מתארות את היום הממוצע של נהג שהוציא רישיון נהיגה C1 למשאית עד 12 טון. כמו עבודות רבות, גם לנהיגה על משאית כמקצוע יש אתגרים רבים. תחילת העבודה מוקדמת, לעיתים היא דורשת משמרות לילה, וכמובן גם שבארץ כמו שלנו נהיגה כמקצוע מחייבת להתמודד עם פקקים שיכולים להיות מתסכלים.

ועדיין, להוציא רישיון נהיגה למשאית ולהתחיל לעבוד כנהג זו עבודה עם תנאים שנחשבים טובים בשוק העבודה בימינו: השכר מתגמל, העבודה חשובה, אפשרויות הקידום רבות, והאנשים שעובדים איתם איכותיים ומעניינים. למעשה, הרבה מהתלמידים שבאו אלי כדי ללמוד נהיגה על משאית והתחילו לעבוד במקצוע מצאו במקום עבודתם חברים לחיים.

אם גם אתם שוקלים להוציא רישיון נהיגה C1 ואתם מחפשים מורה לנהיגה על משאית שיעזור לכם להתקבל למשרות הכי משתלמות – צרו קשר ונתחיל.

———–
(מאמר בלוג 24)

 

שיתוף:
מאמרים נוספים:
שיתוף:

😎 מבצע אביב לנרשמים חדשים

200₪ זיכוי ללימודי נהיגה על משאית !

חייגו למימוש ההטבה

דילוג לתוכן